200 boltot tervez az egyik legnagyobb magyar franchise-lánc

200 boltot tervez az egyik legnagyobb magyar franchise-lánc

2017. április 4. 12:00

Intenzív terjeszkedéssel számol az egyik legnagyobb magyar lakberendezési áruházlánc. A piacon 25 éve jelenlévő, 145 üzlettel rendelkező Diego új magyar boltokat és további szlovákiai, romániai nyitásokat is tervez. A netes vásárlást azonban nem tartják csodafegyvernek. 

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Tovább bővít az egyik legnagyobb magyar franchise-hálózat. A Diego lakberendezési üzletlánc Magyarországon 6-8 további boltot, Romániában és Szlovákiában pedig - a meglévő 32 és 17 szaküzlet mellé - 6-6 új üzlet elindítását tervezi az idei évre. 2020-ig pedig a tervek szerint megduplázzák a külföldi áruházak számát, így összesen 200 boltjuk fog működni - hangzott el a cég keddi sajtótájékoztatóján.

A cég 2020-ra 25 milliárdos nettó árbevételt szeretne elérni. Jelenleg összesen 5 ezer-féle terméket forgalmaznak. A termékösszetétel is változik, a padlószőnyeg, a szőnyeg és a PVC padló mellett a laminált padló a meghatározó, de függöny-, tapéta- és bútorszövet-kínálatuk is hangsúlyos.

Franchise, franchise, franchise

Az áruházlánc továbbra is franchise rendszerben terjeszkedik (erről nemrég itt írtunk bővebben).

Pincési Endre tulajdonos a Pénzcentrum kérdésére elmondta: jelenleg 3 olyan bolt van, amit az anyacég saját maga üzemeltet, azaz 142 bolt franchise-partnereknél van.

A cégvezető úgy látja, fontos, hogy olyan üzleti modellt adjon át, amivel a franchise-partner profitot tud csinálni. Ezért van az, hogy sok kisebb üzletben nem lehet megtalálni a teljes termékválasztékot, csak mintákat, katalógusokat látnak a vevők, ez alapján rendelnek. És ezért is hangsúlyos az enteriőrök bemutatása, és az olyan új üzletág, mint a bútorhuzat.

INDUL A TURMIX, A PÉNZCENTRUM HETI HÍRLEVELE!

Ha a napi hírzaj nélkül szeretnéd olvasni a Pénzcentrum legjobb anyagait, IRATKOZZ FEL HETI HÍRVELEÜNKRE, A TURMIXRA. A legizgalmasabb sztorijaink, heti egyszer, egyenesen a postaládádba.

A cég webshopot is üzemeltet, ebben azonban nem a teljes áruválaszték, hanem a szőnyegkínálat érhető el. Pincési szerint egyelőre nem szerepel a tervek között az online bővítés: elsősorban a professzionális kiszolgálásra, a könnyen elérhető boltokra helyezik a hangsúlyt.

Az áruházlánc egyébként óvatosan nyit a bútorforgalmazás irányába, egyelőre azonban nem valószínű, hogy az összes boltot eléri ez a fajta bővülés.

NEKED AJÁNLJUK
A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 19. kedd
Nándor
42. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 19. 17:06