Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Heteken belül eltűnhet a boltok polcairól a kacsa- és libahús, annyira megtizedelte az állományt a madárinfluenza - írja a Világgazdaság.
A Spar arról számolt be a lapnak, hogy a madárinfluenza miatt kacsa- és libatermékeket csak korlátozottan tudnak beszerezni. A Tescókban a víziszárnyasoknál tavaly december közepe óta tapasztalható készletcsökkenés, de hetente legalább egyszer azért minden érintett termékből jut az üzletek polcaira. Az Auchan is ellátási nehézségekkel küzd, a beszállítói visszajelzések alapján a termékcsoportban áremelés is előfordulhat, de ennek mértékét még nem látja az üzletlánc.
A Vezér-Hús Baromfi Kft. ügyvezetője úgy látja, a karácsonykor tapasztalt készlethiány húsvétig is kitarthat, az ünnepi asztalról sok helyen hiányozhat a népszerű kacsmáj vagy libacomb a madárinfluenza miatt. Akár augusztusig, szeptemberig is eltarthat, mire a kacsa- és libatermékek kínálata újra utoléri a keresletet. Így hiába csökkent a baromfihús áfája 27-ről 5 százalékra, aki kacsát vagy libát szeretne, nem tud olcsóbban vásárolni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








