Október közepén a Fővárosi Törvényszéken folytatódik a csekkdíj körüli kötélhúzás, miután a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) pert indított a Magyar Telekom ellen - írja a Népszava szerdán.
A szolgáltatók egy része környezetvédelmi szempontokra hivatkozva fizetteti meg ügyfeleivel a csekkes befizetések költségeit. Ezt az érvelést azonban nem fogadja el a FEOSZ, s a Fővárosi Törvényszékhez fordult a távközlési cégek tisztességtelen eljárása miatt.
"Ha valóban úgy van, hogy csupán át akarják szoktatni az ügyfeleket az olcsóbb és környezetkímélőbb fizetési módokra, nem világos, miért nem kedvezményekkel teszik ezt" - mondta Kispál Edit, a FEOSZ szóvivője. Hozzátette azt is, hogy mivel a fogyasztók megkérdezése és belegyezése nélkül módosították a szerződési feltételeket, nem tudják elfogadni a csekkdíjat.
A lap közlése szerint legutóbb a UPC Magyarország döntött úgy, hogy azoknál a fogyasztóknál, akik nem elektronikus úton fizetik számlájukat, plusz díjat számolnak fel a csekkes befizetések után, november 11-től minden egyes sárga csekkért 127 forintot kell fizetniük az ügyfeleknek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








