A Sziget az évek során olyan nagy rendezvénnyé nőtte ki magát, hogy sokszor komoly gondot okoz az ismerősök és barátok megtalálása. Gyakran előfordul - főleg a zsúfolt koncerteken, a sokak által látogatott helyszínek közelében -, hogy akár órákig is keresik egymást az emberek. Idén azonban az elektronikus fizetésre alkalmas fesztiválkártyát össze lehet kötni a Facebook-kal, így bárki könnyedén megnézheti, hol járnak barátai.
A Metapay Fesztiválkártya internetes regisztrációja esetén lehetőség nyílik Facebook bejelentkezés használatára, amely utána összeköthető a Metapay Fesztiválkártya Facebook alkalmazással. Az alkalmazás a felhasználó hírfolyamába posztolja, hogy mikor és hol fizetett - a fizetés összegét a Metapay természetesen nem adja ki!
A Facebook-on való megjelenés csak az adott felhasználó hozzájárulásával történhet meg, azt előre engedélyezni kell, s bármikor fel lehet függeszteni! A Metapay Fesztiválkártya csak a lehetőséget biztosítja a szolgáltatás igénybevételéhez! Fontos ugyanakkor, hogy a felhasználók átgondoltan, tudatosan döntsenek a Facebook-on való megjelenés lehetőségéről, hiszen ezzel egy fontos személyes információt tesznek nyilvánossá!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








