Húsvét után normalizálódhat a helyzet a tojáspiacon és tovább csökkenhet a tojás ára - mondta a Baromfi Terméktanács elnöke az InfoRádiónak.
Közvetlenül húsvét előtt valamelyest csökkent a tojás ára, elsősorban azért, mert a termelők az Egyesült Államokból és Törökországból importáltak. A Baromfi Terméktanács elnöke szerint azonban aggályos unión kívüli országokból tojást behozni. A tojás friss élelmiszeripari termék, és komoly élelmiszerbiztonsági kockázatokat hordoz magában, elsősorban szalmonella tekintetében emelte ki az InfoRádiónak Bárány László.
Úgy véli, húsvét után konszolidálódni fog a tojáspiac, mert beszerzési oldalon megszűnik a hiány, így nem kell unión kívüli országokból importálni. Ráadásul a termelők már elvégezték az unió által előírt ketreccserét, így a tyúktartásnál is normalizálódik a helyzet. A kereslet csökkenése és a kínálat bővülése kiegyenlíti a piaci viszonyokat, és akár nyolc forinttal is csökkenhet a tojás fogyasztói ára - jósolta a terméktanács elnöke.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


