2023-ban a karácsonyi trendek közül a karcsúsított műfenyők, az okos kültéri fények, a konyhai stílusok közül pedig a mézeskalács-díszítés a leginkább népszerűek.
Jelentős forgalmat vár az aranyvasárnaptól a Praktiker. A korábbi adventi hétvégék tapasztalata alapján a barkácsláncnál kedveltek az igényes műfenyők mellett a karácsonyi díszek és kiegészítők, köztük a lilás árnyalatok és a hófehér, illetve átlátszó díszek.
Az áruházlánc tájékoztatása szerint az enyhe időjárás alaposan megváltoztatta a fogyasztói szokásokat. 14-16 fokban a vásárlók nem vásárolnak karácsonyi termékeket, senkinek sincs igazi karácsonyi hangulata, hiába a széles áruválaszték és a jó árak, ezért a karácsony előtti utolsó hétvégére, az aranyvasárnapra várható a legnagyobb bumm.
A legkedveltebb árucikk az áruházakban az utóbbi hetekben a műfenyő. 2009 óta folyamatosan nő a műfenyők forgalma a Praktiker eladásait tekintve, nőtt a választék is, már kapható például 40 ezer forintos is. A forgalom növekedését magyarázhatja, hogy felmérések szerint a vásárlók egyre környezettudatosabban vásárolnak, másfelől viszont az is tény, hogy egy műfenyő vásárlása esetén a vevő minden évben megspórolhatja egy igazi fenyőfa árát, nem is beszélve annak szállításáról, méretre igazításáról.
A karácsonyi dekorációs termékek fogalma 25 százalékkal nőtt december elejéhez képest. A tapasztalatok szerint azonban a magyarok konzervatívabbak a díszek, díszítések kiválasztását tekintve. Külföldön szinte már bármit megvásárolhatunk, ám itthon csupán mostanra jutottunk el odáig, hogy a magyarok is nyitnak, s bátrabbak a szín-, illetve a formaválasztás tekintetében. Míg eddig a piros-arany, vagy a kék-ezüst színkombinációk domináltak, úgy idén már a lila, a burgundi, barna és türkiz színek több variációja is megtalálható a választékban.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére
- Baltimore-i hídomlás – van egy kiskapu a hajótársaság számára
- A kézilabda BL-negyeddöntők viszik ma a prímet - sport a tv-ben
- Jóval többet keresünk, mint tavaly ilyenkor
- Mi vezetett a németországi Zöldek zuhanórepüléséhez? Elemzés
- Komoly ügy lett Franciaországban egy iskolaigazgató és egy muszlim diák vitájából