Eltűnhetnek az olcsó szeszesitalok a boltok polcairól. A Népszabadság értesülései szerint a gyártók így próbálnak meg harcolni a kommersz italok piacán november elsején hatályba lépett ötvenszázalékos jövedékiadó-emelés ellen.
A törvénymódosítás alapján november elsejével ötven százalékkal emelkedett az aromás szeszes italok jövedéki adója. A vállalkozások most "alternatív megoldásokat" keresnek, amelyek nyomán a hazai boltok pultjairól akár teljesen el is tűnhetnek a kevésbé tehetős fogyasztók által keresett, a pálinkatörvény 2002-es hatálybalépése óta külön kategóriába sorolt "szeszes italok".
Az egyik legnagyobb hazai szeszgyártó például csökkenti egyes ízesített szeszes italok alkoholtartalmát, amivel lényegében a korábbihoz hasonló árszinten tudja kínálni a változatlan elnevezésű termékeit. Ugyanakkor a változás lényegében azt jelenti majd, hogy azonos árért kevesebb alkoholtartalomhoz jut majd a fogyasztó.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


