Túl sok volt a hibásan kiírt ár, digitális árcédulákra váltanak. A módosítás már több üzletben látható is.
A várakozások szerint az elmúlt évek legkomolyabb árcsökkentő kampánya indul ma Nagy-Britanniában: a Tesco olyan mértékű leértékelést indít, amely a többi áruházláncot is hasonló lépésekre kényszerítheti.
Brit lapértesülések szerint az elmúlt 25 év legjelentősebb leértékelését indítja el ma a Tesco: egyes hírek szerint az áruházlánc üzleteiben tegnap éjszaka 14 ezer alkalmazott dolgozott azon, hogy kicserélje azt az összesen 3 millió árcímkét, amely mától -a korábbiakhoz képest- jóval alacsonyabb árat mutat.
A Tesco 3 ezer termék árát csökkenti 10-30 százalékkal, leginkább hétköznapi fogyasztási cikkekét: olcsóbb lesz náluk a kenyér, több sajt, gyümölcsök, zöldségek, a filteres tea, vagy például a tej is - ez utóbbi ára 16 százalékkal csökken. A legtöbb leértékelés a sajátmárkás termékeket érinti majd. Elemzői vélemények szerint azért vált szükségessé az áruházláncnak ezen termékek leértékelése, mert egyre több vevő váltott az ismert márkák alacsonyabb árú termékeire - így kezdtek háttérbe szorulni a szintén olcsó sajátmárkás árucikkek.
Az áresés egyik hatása, hogy az infláció és az emelkedő árak miatt spórolni kényszerülő brit családok a hétvégi bevásárlást ezúttal hétfőre halasztották. Ugyanakkor szakértők egyöntetűen arra számítanak, hogy más áruházláncok is követik majd a legnagyobb piaci szereplőnek számító Tesco példáját - a kiélezett verseny miatt nem is tehetnek mást- , és jelentős akciókat indítanak a következő napokban, hetekben. Első körben várhatóan a többi nagy brit áruházlánc, azaz az Asda, a Sainsbury's és a Waitrose lép majd, de a diszkontláncok, például az Aldi vagy a Lidl is rákényszerülnek az árcsökkentésre. Utóbbi az elmúlt napokban már "féláras hétvégét" tartott, ami népszerűnek bizonyult a vásárlók körében.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke