Olcsóságra kattint a magyar bónuszvadász

2011. augusztus 31. 10:06

További fejlesztéseket, kínálatbővítést tervez a BónuszBrigád, a Magyarországon piacvezető közösségi vásárlóoldal - jelentették be a cég mai sajtótájékoztatóján. A verseny ugyanakkor egyre kiélezettebb, ma már mintegy 60 vállalkozás foglalkozik ilyen tevékenységgel.

A közösségi vásárlói oldalaknak - így a BónuszBrigádnak is- működési elve, hogy lealkudja az árakat, és meghirdeti az olcsóbb ajánlatokat saját közösségének. A piacvezető magyar oldalon regisztráltak száma meghaladja a félmilliót.

Kaprinay Zoltán cégalapító elmondta: számításaik szerint a BónuszBrigád egy éves működése alatt - a piaci árnál kedvezőbb ajánlatokkal- egymilliárd forintot spórolt vásárlóinak. A cég jelenleg ezernél kevesebb partnerrel dolgozik, a távlati célok között elsősorban nem a partnerszám növelése, hanem a kapcsolatok erősítése szerepel.

Az egy éves születésnappal kapcsolatos legnagyobb újítás, hogy termékeket is kínál majd vásárlóinak a BónuszBrigád - eddig ugyanis csak szolgáltatásokat (például éttermi, sportolási, kozmetikai kedvezményeket) lehetett a lealkudott árakon igénybe venni.

A hazai közösségi vásárlási piac egyik legégetőbb kérdése a nagy külföldi -elsősorban amerikai- szereplők esetleges piacra lépése. Az egyik esélyes jelölt a világpiac egyik legnagyobb szereplője, a Groupon: a BónuszBrigád alapítói szerint azonban a helyi piacvezető cégek együttműködésével felvehető a verseny a multinacionális versenytársakkal.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 18. csütörtök
Andrea, Ilma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem