További fejlesztéseket, kínálatbővítést tervez a BónuszBrigád, a Magyarországon piacvezető közösségi vásárlóoldal - jelentették be a cég mai sajtótájékoztatóján. A verseny ugyanakkor egyre kiélezettebb, ma már mintegy 60 vállalkozás foglalkozik ilyen tevékenységgel.
A közösségi vásárlói oldalaknak - így a BónuszBrigádnak is- működési elve, hogy lealkudja az árakat, és meghirdeti az olcsóbb ajánlatokat saját közösségének. A piacvezető magyar oldalon regisztráltak száma meghaladja a félmilliót.
Kaprinay Zoltán cégalapító elmondta: számításaik szerint a BónuszBrigád egy éves működése alatt - a piaci árnál kedvezőbb ajánlatokkal- egymilliárd forintot spórolt vásárlóinak. A cég jelenleg ezernél kevesebb partnerrel dolgozik, a távlati célok között elsősorban nem a partnerszám növelése, hanem a kapcsolatok erősítése szerepel.
Az egy éves születésnappal kapcsolatos legnagyobb újítás, hogy termékeket is kínál majd vásárlóinak a BónuszBrigád - eddig ugyanis csak szolgáltatásokat (például éttermi, sportolási, kozmetikai kedvezményeket) lehetett a lealkudott árakon igénybe venni.
A hazai közösségi vásárlási piac egyik legégetőbb kérdése a nagy külföldi -elsősorban amerikai- szereplők esetleges piacra lépése. Az egyik esélyes jelölt a világpiac egyik legnagyobb szereplője, a Groupon: a BónuszBrigád alapítói szerint azonban a helyi piacvezető cégek együttműködésével felvehető a verseny a multinacionális versenytársakkal.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Leomlott az egykori koppenhágai tőzsde főhomlokzata
- Az Európa-bajnokságon ismét játszunk a svédekkel
- Szankciókat jelentett be Irán ellen a brit és az amerikai kormány
- Egyetemi bérkövetelések: előrelépés még nincs, államtitkári ígéret már van
- Teherán: ha Izrael úgy, akkor mi is úgy – felülvizsgálhatják a nukleáris doktrínát
- Az osztrák parlament zöld jelzést adott a 30 kilométeres sebességkorlátozásnak