Kiegyensúlyozott piacra van szükség a hazai távközlési piacon, hogy tartható legyen az infrastruktúra-alapú verseny a fejlesztéseket fékező ágazati különadó miatt is - írja a Világgazdaság.
A kábeles technológiát preferáló UPC Magyarország ügyvezetője szerint a kábelszektornak további jelentős konszolidációra van szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is megfelelő ellensúlya lehessen a hagyományos szolgáltatóknak.
Magyarországon közel kétmillióan fizetnek elő vezetékes széles sávú internetre, amelynek nagyjából a harmada mögött áll kábeles megoldás. A világhálós piac két vezető szereplője a többféle technológiát is használó Magyar Telekom 34,5 és a UPC 20,7 százalékkal. A tévépiacot, ahol a UPC a piacvezető, a fokozatos digitalizáltság jellemzi, ilyen csomagokra már több mint másfél millióan fizetnek elő, több mint az egyharmaduk kábelen.
A cég fontolgatja belépését a mobilpiacra is, amelyet erősíthet a várható frekvenciatender. Ennek kapcsán az ügyvezető viszont kétségesnek tartja egy új, erős, hálózatot is építő szereplő megjelenését. Jobban hisz egy olyan kombinált megoldásban, amelyben az új virtuális szolgáltatók és a meglévő hálózati operátorok közösen hasznosíthatnák a frekvenciát. Több európai piacon is ebbe az irányba mozdult el a szabályozás.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza