A Király utcában nyílik a Sample Central, Magyarország első ingyenes tesztáruháza, mely - az üzlet alapítónak szándéka szerint- egy új koncepciót vezet be hazánkba.
A Gozsdu Udvarban kora ősszel nyílik a Sample Central közel 500 nm-es üzlete, ahol a legkülönbözőbb termékek (kozmetikumok, kozmetikai és háztartási cikkek, csomagolt élelmiszerek, italok, műszaki cikkek, kütyük), és szolgáltatások lesznek elérhetők, csak klubtagok számára. A klubtagok online regisztrálhatnak, majd szintén online előre befoglalt időszakban ellátogathatnak az üzletbe, és alkalmanként 5 különböző terméket vihetnek magukkal kipróbálásra, - valamint kipróbálhatják a helyben kiállított technikai innovációkat, szolgáltatásokat, ingyen. A választék kéthetente megújul, ciklusonként kb. 40 termék és szolgáltatás mutatkozik be.
A vásárló valós helyen és időben próbálhatja ki, és használhatja a kiválasztott termékeket. A tesztelés után következik a fizetség: a véleménynyilvánítás egy rövid, online kérdőív kitöltésével.
A fogyasztók azon túl, hogy ingyen juthatnak számtalan új termékhez, szolgáltatáshoz, a gyártók döntéshozói folyamatának, a termékfejlesztések részévé válhatnak. Ezen piaci szereplők egy innovatív koncepció részeként kivételesen pozitív környezetbe ágyazva mutatkozhatnak be, és releváns információhoz jutnak a produktumukról.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó