Hosszú évek óta először drágultak a mobiltarifák Magyarországon - írja a Népszabadság. A különadót árazták be? Annak ellenére, hogy Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter megfogalmazta a közelmúltban: őrködni fognak, hogy a cégek ne háríthassák tovább a válságadót az állampolgárokra.
Az NMHH tájékoztatása szerint 2003 óta érvényben lévő szabályozó törvény szerint joga van minden szolgáltatónak egyoldalúan szerződést módosítania. Ezt legtöbbször a piaci körülmények megváltozására hivatkozva teszik. A megváltozott árakat nem kell jóváhagyatni a hatósággal, elég egy előzetes bejelentést tennie a szolgáltatóknak.
A Vodafone augusztus 19-től átfogó díjemelést hajt végre. Az áremelés az előfizetéses tarifák esetében átlagosan 7,4 százalék, a havi díjon felüli perc- és SMS-díjak pedig átlagosan 1 forinttal emelkednek. A T-Mobile május elsejei hatállyal emelt, de csak néhány (főleg a Médiamánia) díjcsomagban, emellett a feltöltőkártyás ügyfeleket érinti a változás. A Telenor követte a versenytársai példáját, méghozzá a legnépszerűbbnek számító "Perc" tarifacsomagok havi díját növelték.
A szolgáltatók panaszkodnak a fizetési morálra, a bevételek és a profitok egyre csökkennek az iparágban. Ez is oka lehetne egy áremelésnek, de a legtöbben a piaci körülményekkel indokolták azt. Senki nem említette okként a különadót, csak a Telekom hivatkozott a beruházási költségek emelkedésére.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








