A gyakran több millió forintba kerülő, kézzel, egyedileg előállított szinte ékszernek is számító telefonok Budapesten is jól fogynak. A magyar főváros luxus-bevásárló utcájában, az Andrássy úton pedig a limitált szériás különleges modellek is elérhetőek mostantól.
A luxustelefon nem csak nemesfémekből készült, gyakran drágakövekkel díszítettkészülék, a telefonhoz számos luxusszolgáltatás is jár. Például, a telefonon van egy külön gomb. "Concierge", aki például a szálloda vendégeinek ügyes-bajos dolgaiban segít. Mint a mesében, elég csak megnyomni a gombot és már jelentkezik is a titkárunk, aki segít megoldani a legkülönfélébb ügyeinket. Színházjegyet rendel, lefoglalja az asztalt a vendéglőben vagy éppen szívünk választottjának küldet egy nagy csokor rózsát. A Concierge szolgáltatás, angolul, a nap 24 órájában, heti 7 napon át elérhető. De franciául, olaszul, németül, oroszul és kínaiul is elérhető ez a kényelmünket szolgáló lehetőség.Frank Nuovo, a Vertu márka fő formatervezője így vall erről: "Amikor az első Vertu kollekciót kezdtem tervezni, célom a világ legnemesebb telefonjának a megalkotása volt, a fejlett technológia és a finom mívesség ötvözetével. A kollekciók ihletője a klasszikus repülőgépek, a csodaszép sportkocsik és a pompás kronométerek korokon túl is megmaradó nemessége."
Újdonság a City Brief, amely elsősorban a sokat utazóknak segít, egy-egy városról pillanatok alatt,a telefon kijelzőjén elérhetővé tenni a legfontosabb információkat. Most, a világ legjelentősebb városainak sorába felkerült Budapest is, rendszeresen frissülő hírekkel. Nagyszerű éttermek, legújabb kiállítások, kihagyhatatlan bevásárló helyek adatai éppen úgy megtalálhatóak, mint, fontos kulturális tippek . (A budapesti City Briefben például rögtön megjelent a város új csillaga,a Michelin minősítést elért Onyx vendéglő. Kinézzük a City briefben, amit megkivántunk, megnyomjuk a gombot, és a mi emberünk elrendez mindent. Nekünk már csak élvezni kell a dolgot, meg a végén kifizetni a számlát.)
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon