A gyakran több millió forintba kerülő, kézzel, egyedileg előállított szinte ékszernek is számító telefonok Budapesten is jól fogynak. A magyar főváros luxus-bevásárló utcájában, az Andrássy úton pedig a limitált szériás különleges modellek is elérhetőek mostantól.
A luxustelefon nem csak nemesfémekből készült, gyakran drágakövekkel díszítettkészülék, a telefonhoz számos luxusszolgáltatás is jár. Például, a telefonon van egy külön gomb. "Concierge", aki például a szálloda vendégeinek ügyes-bajos dolgaiban segít. Mint a mesében, elég csak megnyomni a gombot és már jelentkezik is a titkárunk, aki segít megoldani a legkülönfélébb ügyeinket. Színházjegyet rendel, lefoglalja az asztalt a vendéglőben vagy éppen szívünk választottjának küldet egy nagy csokor rózsát. A Concierge szolgáltatás, angolul, a nap 24 órájában, heti 7 napon át elérhető. De franciául, olaszul, németül, oroszul és kínaiul is elérhető ez a kényelmünket szolgáló lehetőség.
Frank Nuovo, a Vertu márka fő formatervezője így vall erről: "Amikor az első Vertu kollekciót kezdtem tervezni, célom a világ legnemesebb telefonjának a megalkotása volt, a fejlett technológia és a finom mívesség ötvözetével. A kollekciók ihletője a klasszikus repülőgépek, a csodaszép sportkocsik és a pompás kronométerek korokon túl is megmaradó nemessége."

Újdonság a City Brief, amely elsősorban a sokat utazóknak segít, egy-egy városról pillanatok alatt,a telefon kijelzőjén elérhetővé tenni a legfontosabb információkat. Most, a világ legjelentősebb városainak sorába felkerült Budapest is, rendszeresen frissülő hírekkel. Nagyszerű éttermek, legújabb kiállítások, kihagyhatatlan bevásárló helyek adatai éppen úgy megtalálhatóak, mint, fontos kulturális tippek . (A budapesti City Briefben például rögtön megjelent a város új csillaga,a Michelin minősítést elért Onyx vendéglő. Kinézzük a City briefben, amit megkivántunk, megnyomjuk a gombot, és a mi emberünk elrendez mindent. Nekünk már csak élvezni kell a dolgot, meg a végén kifizetni a számlát.)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







