Luxusgépjárművek várják új tulajdonosaikat akár 100 ezer forintért. De érdemes tovább számolni az üzlet megkötése előtt - írja a Népszabadság.
A nyolc -tíz millió forintos luxuskategóriás gépjárműveket sokan hitelre vásárolták meg és most kénytelek megszabadulni a guruló csodáktól, csakhogy havi törlesztőjük is a kocsi új gazdájához kerüljön.A probléma akkor világosodik meg előttünk, amikor kiszámoljuk az összes törlesztés jelenértékét (a jövőbeni befizetések inflációval csökkentett értékeinek összege) és rájövünk, hogy az "olcsón" vásárolt luxusautó árazása közelebb áll egy új gépjárművéhez, mint a használtpiacon megszokott értékekhez. Nemcsak prémium, de a tömeg használatra szánt járművek is hasonló sorsra kerülnek. A baj ezeknél is ugyan az, árazásban a hátralévő részletek számítanak, nem a kocsi műszaki állapota, a futás vagy az életkor.
Tavalyi évben 4,4%- al csökkent a használtautó kereskedelem. A legtöbben Opelt értékesítettek, a második a Suzuki és a képzeletbeli dobogó legalsó fokán a Volkswagen áll az eladások tekintetében.

Itt a bejelentés, ikonikus balatoni hely zár be: nincs sok idő meglátogatni, ekkor húzzák le a rolót
Január elején várhatóan két hónapra bezárják a Balaton egyik legnépszerűbb turistalátványosságát, a balatonboglári gömbkilátót.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


