A Telenor legfrissebb kutatásai szerint a magyar internethasználók 97 százaléka hallott már az okostelefonokról, de még mindig alacsony azoknak a száma, akik telefonjukat internetezésre is használják.
A társaság közleménye idézi a brit Canalys piackutató cég jelentését, amely kimutatta, hogy 2010 utolsó negyedévében mintegy 101,2 millió okostelefon talált gazdára világszerte, ami 88,6 százalékkal több mint egy évvel korábban. Magyarországon is egyre elterjedtebb az okostelefonok használata, 2010-ben már több mint félmillió okos készüléket adtak el. Előrejelzések szerint 2015-re a magyar piac több mint 50 százalékát adják majd az okostelefonok.
A Telenor és a Free Association Research Kft. által közösen, a 15-49 éves magyar internethasználó lakosság körében végzett legfrissebb kutatásból kiderül, hogy a megkérdezettek közel kétharmada, ha most vásárolna telefont, már érintőképernyős okostelefont venne. Azok körében pedig, akik mobiltelefonjukat már most is rendszeresen használják internetezésre, egyértelműen az Android a legismertebb platform, háromnegyedük magától említette ezt, mint operációs rendszert.
A kutatás szerint az okostelefonok által kínált lehetőségek széles körben még nem ismertek, s azok sem feltétlenül használják ki a funkcióikat, akiknek már van ilyen készülékük: a mobiltelefonon rendszeresen internetezőknek jelenleg körülbelül a fele csatlakozik rá útközben is az internetre. A magyar mobilhasználók 44 százaléka állítja, hogy olyan mobiltelefonnal rendelkezik, amelyen lehet internetezni, és 21 százalékuk szokta is használni.
A megkérdezettek a hagyományos telefonok többségén is elérhető fényképezést és a zenelejátszást használják a legnagyobb arányban. A hagyományos készülékkel rendelkezőket sok esetben olyan tényezők tartják vissza az okostelefonra váltástól, mint például a magas ár és a bonyolultnak vélt használat.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








