A vásárlás is környezetet szennyez. Ez a felismerés vezette két hazai informatikai cég "zölden" gondolkodó szakembereit a Zöld Hétfő kezdeményezéshez - írja a Népszava.
Gróf Ákos, a Zöld Hétfő szervezője a lapnak elmondta: a légszennyezés csökkentésére kiváló megoldás például az online vásárlás. Egy futár átlagosan 80-120 darab terméket visz házhoz. Ha mindezekért az árukért a vásárlók saját autóikkal mennének, sokszoros környezetszennyezést okoznának.
A webáruházakból történő internetes vásárlás nem csak környezetvédő, hanem olcsóbb és kényelmesebb is a hagyományosnál. Hazánkban e pillanatban 2700 webáruház működik, de közülük csupán 100 bonyolítja le a forgalom 99 százalékát.
A Zöld Hétfőt - a minden hónap első hétfőjén történő ingyenes szállítást - eddig 80 áruház tette magáévá, de a szervezők szeretnék, ha legalább 5-600-an csatlakoznának hozzá.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








