Gourmet (ínyenc) bisztróval kombinált boltokat nyitna Európa nagyvárosaiban a CBA - írja a Napi Gazdaság.
Berlinben már a Hungarikum Delikát üzlet utolsó engedélyei beszerzésénél, Párizsban, Brüsszelben és Londonban még a helyszínválasztásnál tart a magyar üzletlánc.
A lap beszámol arról is, hogy az Agrármarketing Centrum társvállalkozói megállapodást kötött az üzletlánccal, amely értelmében a kereskedelmi lánc állja a párizsi Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon való részvétel költségeinek túlnyomó részét, a 140 milliós költségből legalább 100 millió forintot. Így 47 magyar termelő, gyártó - köztük 12 borászat - 327 terméke mutatkozhat be a világ egyik legjelentősebb agrár-élelmiszeripari kiállításán február végén.
A kiállításon megjelenő termelőket aszerint választották ki, hogy mennyiben képesek a megfelelő minőségű, mennyiségű árualapot folyamatosan biztosítani.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








