Pénzt kérne januártól az RTL Klub a kábel- és műholdas műsorszolgáltatóktól azért, hogy műsorát eljuttathassák a háztartásokba. A lépés miatt 30-50 százalékkal emelkedhet az alapcsomagok előfizetési díja.
Kevesebb a reklámbevétel, így januártól pénzt kérne műsorainak sugárzásáért a legnézettebb televíziós csatorna az RTL Klub - írja a Világgazdaság. A díjat a műholdas és kábelszolgáltatóknak kéne fizetniük, akik eddig ingyen juthattak az RTL műsoraihoz. A televíziós csatorna a hírek szerint háztartásonként legfeljebb 490 forint+áfát kérne műsoraiért. A szolgáltatók minden valószínűség szerint a megnövekvő költségeket nem vállalják magukra, hanem kiszámlázzák a lakosságnak. A lépés 2,5 millió előfizetést érint, az alapcsomag ára pedig 30-50 százalékkal nőhet.
Az RTL Klub azt ígéri a nézőinek, hogy az előfizetési díjért cserébe többletszolgáltatásokat kapnak. Például a filmek több hangsávval lesznek elérhetők, 16:9-es képformátumra váltanak, illetve némi plusz pénzért HD minőségű műsorokat is kínálnak. A legnézettebb hazai tévécsatorna lépése minden bizonnyal követőkre fog találni, a TV2 például ugyancsak tárgyal a műhold- és kábelszolgáltatókkal.
A Magyar Kábelszövetség tiltakozik a tervezett lépés ellen. Szerintük nem megoldás, hogy tőlük pénzt kér az RTL Klub máshol viszont ingyen hozzáférhetőek a műsorai. A nézőknek nyújtott többletszolgáltatásokról pedig az a szövetség véleménye, hogy azokat az előfizetők kétharmada nem tudja majd igénybe venni. Amennyiben az RTL Klub mindezek ellenére mégis bevezeti az előfizetési díjat, akkor az alapcsomag ára 30-50 százalékkal emelkedhet.
Ez persze nem lenne jó a műhold-és kábelszolgáltatóknak, mert ügyfeleik egy része bizonyára lemondaná az előfizetését. Megoldást jelenthet, ha a jelenleginél olcsóbb csatornák kerülnének az alapcsomagba, ami a minőség romlásához vezethet. Még az is elképzelhető, hogy a legnézettebb csatorna kikerül az alapcsomagból.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt