Bocsánatot kért ügyfeleitől a német Schlecker drogériahálózat a múlt heti adatkiszivárgás miatt, és egy öt eurós ajándékutalványt ajánlott fel nekik.
A vezető német drogérialáncnál a múlt héten több mint 7 millió e-mailcím és 150 ezer németországi online-ügyfél neve, postacíme és egyéb adatai kerültek ki az internetre a cég adatbázisából.
A Magyarországon is érdekelt társaságnál már a behatolást követően hangsúlyozták, hogy számlaadatok vagy jelszavak nem jutottak ki az adatbázisból, és a probléma egy alvállalkozónál, egy külső szolgáltatónál történt.
Körképünkből kiderül az is, melyik a legolcsóbb hazai drogéria a három vezető lánc közül: Kisbevásárláson is lehet spórolni: tippek és tanácsok
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


