A Vodafone és a Btel közös együttműködésének köszönhetően bővül a Magyarországi mobilinternet kiszolgálás. A Btel saját márkanév alatt, saját csomagokkal jelenik meg, tovább színesítve ezzel a mobilinternet piacát - tájékoztatta lapunkat a Business Telecom Távközlési Kft.
A szolgáltatás hálózati kiszolgálását, egy hosszú távú megállapodás keretében a Vodafone biztosítja a Btel részére. Az új szolgáltató megjelenését több hónapos előkészületi munka előzte meg, melynek célja volt, hogy a Btel mobil internetet használó ügyfelek a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást és kiszolgálást élvezhessék.
A Btel meghatározó szerepet tölt be a Magyar alternatív távközlési piacon, és jelentős tapasztalatokkal rendelkezik szélessávú internet kiszolgálás területén. Az új mobilinternet szolgáltatás szorosan illeszkedik a Btel üzleti koncepciójához, miszerint a szélessávú internet kiszolgálás minden területére kiterjedő szolgáltatási portfolió elengedhetetlen a dinamikusan változó ügyfél igények kiszolgálásához. Az új szolgáltatás beolvad majd a Btel kínálatai közé, és újszerű, egyedi csomagajánlatokban lehet majd igénybevenni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








