Megállíthatatlannak tűnik a szórakoztatóipar technológiai fejlődésének begyűrűzése a mindennapjainkba. Ezt bizonyítja, hogy a Blu-ray lemezek eladása Európában 167%-os növekedést mutatott 2009-ben.
A Digital Entertainment Group Europe (DEGE) adatai szerint ez a növekedés a gyártók számára ellensúlyozta a DVD-eladások 9%-os csökkenését is.
Összességében a "home entertainment", azaz az otthoni szórakoztató elektronikai cikkek piaca 5,5 milliárd fontos bevételt produkált az elmúlt évben: a nemzetközi recesszió miatt ez 7%-os csökkenést jelent 2008-hoz képest.
Yves CAILLAUD, a DEGE elnöke a szervezet londoni közgyűlésén elmondta:''A Blu-ray egyre nagyobb erővel van jelen az európai piacokon, ez a siker pedig egy összehangolt iparági promóciónak köszönhető. Egyre elterjedtebbek a HD TV-k, és megfizethetőbbek lettek a magas minőségű termékek is.

Yves CAILLAUD
A várakozások szerint az idei év nagy szenzációja a 3D-s televíziók piaci megjelenése és elterjedése lehet: a legjelentősebb gyártók közül már a Walt Disney és a Sony Pictures is jelezte, hogy 3D-s Blu-ray lemezeket dob piacra 2010-ben.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A DEGE az Avatar és a Szörnyek az űrlények ellen 3D-s mozifilmek kimagasló sikere alapján arra számít, 2010-ben a 3D-s kalandok "a mozikból az európai fogyasztók otthonába vándorolnak".
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








