A korábbihoz képest sokkal többen választották a McDonald's éttermeit idén februárban. A világon szinte mindenütt emelkedtek az eladási számok, a legjelentősebb növekedést Ázsiában produkálta a globális lánc.
10,5%-kal bővültek februárban a McDonald's ázsiai eladási mutatói az előző hónaphoz képest. A megugrás jórészt Kínának köszönhető, ahol jelenleg is 1135 darab étteremmel várja az amerikai hamburgerlánc az éhes vásárlókat. Az időszaki jó értékesítési mutatók részben a kínai új évi ünnepélyeknek és egy új, kedvező árú déli menü bevezetésének is köszönhető. Az eladási adatok alakulását látva a Mekinél már határoztak is, 2010-ben mintegy 25%-kal fogják bővíteni az országba vitt befektetéseiket - írja a Telegraph.
Ázsián kívül is jól teljesített az étteremlánc, Ausztráliában is jelentős bővülést könyvelhettek el, Európában, pedig 5,4%-kal emelkedtek az eladások.
A legkevesebb sikerrel a hazai és egyben legnagyobb piacán járt a McDonald's. Az Egyesült Államokban csupán 0,6%-os bővülést könyvelhettek el februárban. Csalódás ez a javából, mivel átütő sikert vártak a nem rég bevezetett egy dolláros reggeli menütől. Az időjárás azonban közbe szólt, szakértői becslések alapján, a február elején az Egyesült Államokban tomboló hóviharok nagyjából 2 százalékponttal vethették vissza az eladások bővülését.
Az elkövetkezendő időszak kulcsfontosságú lehet a McDonald's számára az USA-ban. A következő hónapokban derülhet ki ugyanis, hogy mennyi fogyasztót sikerül megtartania az étteremláncnak azok közül a vásárlók közül, akik a gazdasági válság következtében visszaesett jövedelmük miatt pártoltak át a tengerentúlon az olcsó ételeiről híres étteremhez.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








