A korábbihoz képest sokkal többen választották a McDonald's éttermeit idén februárban. A világon szinte mindenütt emelkedtek az eladási számok, a legjelentősebb növekedést Ázsiában produkálta a globális lánc.
10,5%-kal bővültek februárban a McDonald's ázsiai eladási mutatói az előző hónaphoz képest. A megugrás jórészt Kínának köszönhető, ahol jelenleg is 1135 darab étteremmel várja az amerikai hamburgerlánc az éhes vásárlókat. Az időszaki jó értékesítési mutatók részben a kínai új évi ünnepélyeknek és egy új, kedvező árú déli menü bevezetésének is köszönhető. Az eladási adatok alakulását látva a Mekinél már határoztak is, 2010-ben mintegy 25%-kal fogják bővíteni az országba vitt befektetéseiket - írja a Telegraph.
Ázsián kívül is jól teljesített az étteremlánc, Ausztráliában is jelentős bővülést könyvelhettek el, Európában, pedig 5,4%-kal emelkedtek az eladások.
A legkevesebb sikerrel a hazai és egyben legnagyobb piacán járt a McDonald's. Az Egyesült Államokban csupán 0,6%-os bővülést könyvelhettek el februárban. Csalódás ez a javából, mivel átütő sikert vártak a nem rég bevezetett egy dolláros reggeli menütől. Az időjárás azonban közbe szólt, szakértői becslések alapján, a február elején az Egyesült Államokban tomboló hóviharok nagyjából 2 százalékponttal vethették vissza az eladások bővülését.
Az elkövetkezendő időszak kulcsfontosságú lehet a McDonald's számára az USA-ban. A következő hónapokban derülhet ki ugyanis, hogy mennyi fogyasztót sikerül megtartania az étteremláncnak azok közül a vásárlók közül, akik a gazdasági válság következtében visszaesett jövedelmük miatt pártoltak át a tengerentúlon az olcsó ételeiről híres étteremhez.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Ha megáll a belső sáv az M0-son, máris kész a katasztrófa – videó
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal