A németországi ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata január 1-jén indítja el új tévécsatornáját Magyarországon - írta a Napi Gazdaság.
A korábbi tervekkel ellentétben az új, női célcsoportnak szóló televízió nem TV3, hanem FEM3 néven indul, részben azért, mert az SBS Broadcasting Networks Ltd egy Magyarországon még nem ismert, de a cégcsoporton belül már sikeres brandre, a FEM-re kívánja alapozni a csatornát. A kezdetben mintegy egymillió magyarországi háztartásban fogható csatorna névválasztását ezenfelül az is indokolttá teszi, hogy a londoni székhelyű műsorszolgáltatóhoz több jogi észrevétel is érkezett a korábban tervezett név használatával kapcsolatban, így a későbbi jogi vitákat elkerülendő az SBS nem TV3 néven kezdi meg a műsorszolgáltatást.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


