A németországi ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata január 1-jén indítja el új tévécsatornáját Magyarországon - írta a Napi Gazdaság.
A korábbi tervekkel ellentétben az új, női célcsoportnak szóló televízió nem TV3, hanem FEM3 néven indul, részben azért, mert az SBS Broadcasting Networks Ltd egy Magyarországon még nem ismert, de a cégcsoporton belül már sikeres brandre, a FEM-re kívánja alapozni a csatornát. A kezdetben mintegy egymillió magyarországi háztartásban fogható csatorna névválasztását ezenfelül az is indokolttá teszi, hogy a londoni székhelyű műsorszolgáltatóhoz több jogi észrevétel is érkezett a korábban tervezett név használatával kapcsolatban, így a későbbi jogi vitákat elkerülendő az SBS nem TV3 néven kezdi meg a műsorszolgáltatást.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








