Az EU jövőbeni arculatának egy kis darabkájáról szavazhat az, aki veszi a fáradságot, és elektronikusan leadja a voksát a neki tetsző új uniós biogazdálkodási logóra.
A Európai Bizottság Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Főigazgatósága arra kéri fel az európai polgárokat, hogy vegyenek részt az EU-s ökológiai logó kiválasztására irányuló szavazásban, amely a mai napon nyílik meg, és a kiválasztási folyamat utolsó szakaszát jelenti.
A szavazásban erre az internetes oldalra belépve lehet részt venni, és január 31-ig lehet voksolni a versenyben maradt három logó valamelyikére. Az új logó bevezetésének célja a fogyasztóvédelem növelése és a biogazdálkodásból származó termékek népszerűsítése. Az új logó használata - a jelenleg használatoséval ellentétben - kötelező lesz minden, a 27 tagállam valamelyikéből származó, a címkézési szabványoknak megfelelő előrecsomagolt bioterméken.
"Az internetes szavazás révén az Európai Bizottság azt szeretné elérni, hogy az új logó a lehető legtöbb ember tetszését elnyerje. A nyílt kiválasztási folyamat ugyanakkor azon általános cél eléréshez is hozzájárul, hogy felhívjuk a figyelmet a biogazdálkodási ágazat fontosságára" - mondta Mariann Fischer Boel, mezőgazdasági és vidékfejlesztési biztos.
Az új logó az EU termékeit mind az Unión belül, mind azon kívül képviselni fogja. Fontos, hogy könnyen megjegyezhető, és szavak vagy betűk feltüntetése nélkül is köthető legyen az EU-hoz és a biogazdálkodáshoz.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az Európai Bizottság e kihívást jelentő feladat megoldása érdekében indította útjára az ökológiai logó megalkotására irányuló versenyt, amelyben európai formatervező és képzőművészet szakos hallgatók vettek részt 2009 áprilisa és júniusa között. Összesen 3422 fiatal tervező nyújtotta be innovatív pályázatát. A beadási határidő után nemzetközi szakemberekből álló zsűri választotta ki azt a három logót, amely a kiválasztási folyamat következő szakaszába jutott, most az uniós polgárokon a sor, hogy döntsenek a három döntős között.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége