A Tesco egy televíziós kampányban ment neki nagy ellenfelének, az Asdának, ám hamar kiderült, hogy állítása nem teljesen valós tényeken alapszik.
Nagy-Britanniában - ahol nem tilos az összehasonlító reklám - a Tesco egy tévéreklámja azt állította, hogy 1,2 millió véletlenszerűen összeállított vásárlói kosara olcsóbb, mint az Asdáé, míg a rivális csak 645 ezer kosárról állíthatja ugyanezt.
Csakhogy a reklámfelügyelet hamar letiltotta a képernyőről az említett műalkotást, mikor kiderült, hogy az említett 1,2 millió kosár helyett mindössze 218 455-öt vizsgált meg az áruházlánc. Ráadásul azt sem tudták bizonyítani, hogy a kosarakban valóban pontosan ugyanolyan termékek voltak megtalálhatóak mindkét üzlet esetében.
Sőt, felmerült a gyanúja annak is, hogy a Tesco saját, akciós termékeit hasonlította össze az Asda "szokásos" áron árusított termékeivel. Bár a Tesco állítása szerint szigorú szabályok szerint jártak el az összehasonlításkor és a kosaraik tartalma reprezentatív volt, a reklámfelügyelet szerint az áruházlánc felrúgta a fogyasztvédelem szabályait, ezért letiltották a reklámot.
Mindeközben az Aldi is támadja a Tescot, mivel szerinte hamis az áruházlánc azon állítása, mely szerint ők lennének Nagy-Britannia legnagyobb leárazói. A Tesco szerint ugyan az állításnak igenis van alapja, a reklámfelügyelet szerint ezt a mondatot sokféleképpen lehet értelmezni, ezért nem állja meg teljességében a helyét.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani