Július elsejétől kedvezőbbek lesznek külföldön bonyolított sms-ek díjai, ugyanakkor a hívásokért többet kell fizetnünk. A Pannonosok 12-éig haladékot kapnak.
Sajnos a gyenge forint miatt hazánkban nem hoz kedvező változást az EU döntése, amely tovább csökkentené a roaming-díjakat, mivel hívások esetén néhány eurócentet csökkennek a díjak, ugyanakkor tavaly és tavalyelőtt lényegesen alacsonyabb volt a hatálybalépéskor érvényes euróárfolyam, mint idén, ezért a hívások árai idén Magyarországon emelkedtek.
Az sms-árak több mint 50 százalékos csökkenése azonban ellensúlyozni tudja az árfolyam-emelkedést.
Holnaptól egy külföldről indított hívás 151,4 forint lesz percenként, míg a fogadott hívások 66,9 forintba kerülnek. Az SMS ára 38,9 forintra változik. Változás, hogy mostantól kötelező lesz a másodperc alapú számlázás a roaming esetében.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








