Tavaly, a nagy sikerű Vizek Évében megrendezett Fürdők éjszakája után, idén a Kulturális Turizmus Évében különleges kulturális felfrissülésre invitálja a Budapest Gyógyfürdői Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. a fürdőzni vágyókat. A június 19-i Strandok éjszakája akció keretében a Palatinus fürdőben igazi retro hangulatot élvezhetnek a fürdőzni és szórakozni vágyók, míg a Dagály fürdőben a brazil karneválé lesz a főszerep.
Június 19-én, először kerül megrendezésre a Strandok éjszakája. A hagyományteremtő akció keretében a vízparti szórakozás mellett valódi idő- és térbeli utazásban vehetnek részt a csobbanni vágyók. A Dagály strandon ugyanis a 60-as évek világát idéző rock'n'roll hangulaté lesz a főszerep, a Palatinus strandfürdő pedig a Duna közepén teremt Riói karneváli pezsgést. Az egymástól csupán pár száz méterre fekvő helyszínek számos izgalmas programmal várják a fürdőzőket, így a 4.000 Ft-os, mindkét helyszínre szóló belépővel a retro és a Riói hangulatba egyaránt belekóstolhatnak az "éjszakai csobbanók". A programokról bővebben a http://www.budapestgyogyfurdoi.hu/ oldalon olvashatnak az érdeklődők.
Az eseményt a Magyar Turizmus Zrt. Budapest-Közép-Dunavidéki Regionális Marketing Igazgatósága számos kommunikációs csatornáján keresztül népszerűsíti: a 4-6-os és az 1-es villamosokon már láthatóak a retro és karneváli hangulatot idéző reklámplakátok, továbbá balusztrádok, valamint a Pesti Estben, az est.hu és a port.hu internetes oldalakon elhelyezett hirdetések is az akcióra irányítják a figyelmet.
A Magyar Turizmus Zrt. kiemelt feladatának tartja az olyan turistacsalogató, nagyközönségi események népszerűsítését, amelyek a bel- és külföldi vendégek érdeklődésére is számot tarthatnak. A Strandok éjszakája jól illeszkedik ahhoz az új élményalapú marketingkoncepcióhoz, amely Budapestet újracsomagolva, pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárosként mutatja be, tele különleges kulturális élményekkel, egyedi és romantikus helyekkel, szórakozási lehetőségekkel, egyfajta kulturális kalandot (Cultural Adventure) kínálva az utazók számára. Ez az új megközelítés érvényesül a széleskörű szakmai összefogással idén nyáron indított Budapest Adventure kampányban is.
Látogasson el a www.budapestgyogyfurdoi.hu oldalra, és június 19-én, a Strandok éjszakáján használja ki ezt a nem mindennapi éjszakai fürdőzési-szórakozási lehetőséget!

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


