Tavaly, a nagy sikerű Vizek Évében megrendezett Fürdők éjszakája után, idén a Kulturális Turizmus Évében különleges kulturális felfrissülésre invitálja a Budapest Gyógyfürdői Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. a fürdőzni vágyókat. A június 19-i Strandok éjszakája akció keretében a Palatinus fürdőben igazi retro hangulatot élvezhetnek a fürdőzni és szórakozni vágyók, míg a Dagály fürdőben a brazil karneválé lesz a főszerep.
Június 19-én, először kerül megrendezésre a Strandok éjszakája. A hagyományteremtő akció keretében a vízparti szórakozás mellett valódi idő- és térbeli utazásban vehetnek részt a csobbanni vágyók. A Dagály strandon ugyanis a 60-as évek világát idéző rock'n'roll hangulaté lesz a főszerep, a Palatinus strandfürdő pedig a Duna közepén teremt Riói karneváli pezsgést. Az egymástól csupán pár száz méterre fekvő helyszínek számos izgalmas programmal várják a fürdőzőket, így a 4.000 Ft-os, mindkét helyszínre szóló belépővel a retro és a Riói hangulatba egyaránt belekóstolhatnak az "éjszakai csobbanók". A programokról bővebben a http://www.budapestgyogyfurdoi.hu/ oldalon olvashatnak az érdeklődők.
Az eseményt a Magyar Turizmus Zrt. Budapest-Közép-Dunavidéki Regionális Marketing Igazgatósága számos kommunikációs csatornáján keresztül népszerűsíti: a 4-6-os és az 1-es villamosokon már láthatóak a retro és karneváli hangulatot idéző reklámplakátok, továbbá balusztrádok, valamint a Pesti Estben, az est.hu és a port.hu internetes oldalakon elhelyezett hirdetések is az akcióra irányítják a figyelmet.
A Magyar Turizmus Zrt. kiemelt feladatának tartja az olyan turistacsalogató, nagyközönségi események népszerűsítését, amelyek a bel- és külföldi vendégek érdeklődésére is számot tarthatnak. A Strandok éjszakája jól illeszkedik ahhoz az új élményalapú marketingkoncepcióhoz, amely Budapestet újracsomagolva, pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárosként mutatja be, tele különleges kulturális élményekkel, egyedi és romantikus helyekkel, szórakozási lehetőségekkel, egyfajta kulturális kalandot (Cultural Adventure) kínálva az utazók számára. Ez az új megközelítés érvényesül a széleskörű szakmai összefogással idén nyáron indított Budapest Adventure kampányban is.
Látogasson el a www.budapestgyogyfurdoi.hu oldalra, és június 19-én, a Strandok éjszakáján használja ki ezt a nem mindennapi éjszakai fürdőzési-szórakozási lehetőséget!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml