A Tesco megnyitotta első "zöld" áruházát a skóciai , amely 70 százalékkal kisebb ökológiai lábnyomot hagy maga után, mint egy hasonló méretekkel rendelkező, három évvel ezelőtt épült iroda.
A Tesco skóciai igazgatója, Doug Wilson szerint az új épület induló költsége lényegesen magasabb, mint egy hasonló, hagyományos áruházé. A szupermarket fa vázra épült a "hagyományos" fém helyett, több szerepet kapott benne a természetsen napfény, és saját maga számára energiát is termel. A Tesco várakozásai szerint a környezetbarát áruházak több vásárlót vonzanak majd - egyrészt azokat, akiknek a környezettudatosság fontos kérdés, másrészt azokat, akik barátságosabb vásárlókörnyezetben szeretnék megejteni a heti bevásárlást.
Az áruházban 200 új munkahelyet is teremtettek, ami lökést adhat a helyi gazdaságnak, ám az önkormányzat illetékesei mégsem örültek. A BBC tudósítása szerint a Dumfries-i hivatalban amiatt aggódnak, hogy az új, városszéli áruházak még több, helyiek által működtetett belvárosi kisbolt működését teszik lehetetlenné. A Dumfries-i kiskereskedelmi szövetség elnöke Rab Smith szerint az amerikai példát kellene követni, mely meghatározza, hány áruház települhet egy városka határába.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök