Az Európai Bizottság határozottan kiállt az internefelhasználók adatainak határozottabb védelme mellett, mivel a technológiai fejlődés előrehaladtával ismét sebezhetővé vált a személyes információk megfelelő megóvása.
Viviane Reding, az EU információs társadalom és média ügyekért felelős biztosa szerint régóta húzódik az 1995-ös törvények megújítása, ezért legkésőbb év végéig fel kéne állnia az új szabálykeretnek. Az új szabályzás már rég esedékes a technológiai fejlődés tükrében.
Reding külön kiemelte az olyan közösségi site-okat, mint a MySpace és a Facebook, ahol a felhasználókat a profiljuk alapján bombázzák direkt, személyre szabott reklámokkal. Márpedig a biztos szerint legalább a kiskorúakat meg kéne kímélni a reklámoktól, a személyes adataikat pedig láthatatlanná tenni az internetes keresőmotorok számára.
A rádiójelekkel kommunikáló RFID-chipekkel kapcsolatban is problémák merültek fel. Ezek az árukra, kártyákra, bérletekre helyezhető mini chipek elvileg megkönnyítik a mindennapi életet, ugyanakkor a jelek lehalászásával feltérképezhetővé válnak az egyes fogyasztók szokásai, vagy - követve a bérlete által kiadott jeleket - a mindennapi útvonalai. Reding szerint ezeket a praktikákat csak akkor lehetne felhasználni, ha a tulajdonos előzőleg ahhoz hozzájárulását adta.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát