Az Európai Bizottság határozottan kiállt az internefelhasználók adatainak határozottabb védelme mellett, mivel a technológiai fejlődés előrehaladtával ismét sebezhetővé vált a személyes információk megfelelő megóvása.
Viviane Reding, az EU információs társadalom és média ügyekért felelős biztosa szerint régóta húzódik az 1995-ös törvények megújítása, ezért legkésőbb év végéig fel kéne állnia az új szabálykeretnek. Az új szabályzás már rég esedékes a technológiai fejlődés tükrében.
Reding külön kiemelte az olyan közösségi site-okat, mint a MySpace és a Facebook, ahol a felhasználókat a profiljuk alapján bombázzák direkt, személyre szabott reklámokkal. Márpedig a biztos szerint legalább a kiskorúakat meg kéne kímélni a reklámoktól, a személyes adataikat pedig láthatatlanná tenni az internetes keresőmotorok számára.
A rádiójelekkel kommunikáló RFID-chipekkel kapcsolatban is problémák merültek fel. Ezek az árukra, kártyákra, bérletekre helyezhető mini chipek elvileg megkönnyítik a mindennapi életet, ugyanakkor a jelek lehalászásával feltérképezhetővé válnak az egyes fogyasztók szokásai, vagy - követve a bérlete által kiadott jeleket - a mindennapi útvonalai. Reding szerint ezeket a praktikákat csak akkor lehetne felhasználni, ha a tulajdonos előzőleg ahhoz hozzájárulását adta.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


