Minden házaspár tudja jól, hogy egymásra figyelni, csak egymással foglalkozni mennyivel nehezebb, ha megszületik az első gyerek. Kutatók most számokkal is alátámasztották az elméletet. Egy nyolc éven át tartó kísérletsorozat során a párok 90 százaléka tapasztalta, hogy a szülés után a házasságuk nem olyan kielégítő, mint korábban volt.
Persze egyes párok gyermek nélkül is a házassági élet minőségének romlásáról panaszkodtak, azonban a gyermekáldás a felmérés szerint ebből a szempontból inkább átok volt, hiszen felgyorsította az elidegenedés folyamatát.
Korábban, 2006-ban egy ettől független kutatás már kimutatta, hogy a szülők gyakran lehangoltabbak, mint a gyermektelen házaspárok. Az akkori eredmények szerint a probléma részben a modernitással függ össze, hiszen a szülők kevesebb segítséget kapnak manapság az idősebb generációktól, mint korábban.
Meglepetésre azok a párok, akik korábban már együtt éltek, nehezebben élték meg a gyermekáldást, mint azok, akik csak a házasság után költöztek össze. Az elvált vagy csonka családból származó párok szintén nehezebben viselték az új jövevényt.
Természetesen vannak családok, akiknek házassága csak erősebbé vált a gyermek(ek) születése után. Ők viszont egyrészt hosszabb házasságra számíthatnak, másrészt viszont az átlag feletti jövedelemmel rendelkeztek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








