Az általános és középiskolás diákok számára Ki lesz a zöldebb? címmel környezetvédelmi versenyt hirdet öt városban (Ajkán, Kaposvárott, Salgótarjánban, Siófokon és Szegeden) a Tesco. A hulladék-visszaváltó verseny március 6-án indul, az eredményhirdetésre 2009. április 22-én kerül sor. A legszorgalmasabb nebulók akár félmillió forintos osztálykirándulás támogatást is nyerhetnek, de a második és harmadik helyezett osztályok is több százezer forintot fordíthatnak kirándulásukra.
2009 januárjában a Tesco-Global Áruházak Zrt. számos áruházában bevezette a használt PET és alumínium palackok pénzért történő visszaváltását, amely lépés a nagyszabású környezetvédelmi politikájának egyik fontos állomása. E rendszer célja, hogy támogassa vásárlói környezettudatos magatartását, ily módon elősegítve a környezeti terhelés, hulladékhalmok csökkentését.
A hulladék-visszaváltó verseny célja egyfelől a visszaváltó program a fiatal korosztály számára való kiterjesztése, hiszen az általános és középiskolás tanulók életkorukat tekintve rendkívül fogékonyak a jó példák befogadására, elsajátítására, másfelől pedig a szorgalmas osztályok diákjai számára egy felhőtlen és jól megérdemelt osztálykirándulás lehetőségének megteremtése.
A verseny lényege abban rejlik, hogy a diákok az összegyűjtött PET palackok és alumíniumdobozok a kiválasztott városok áruházaiban való visszaváltásával bónokat gyűjthetnek, 100 PET és 50 alumínium palackonként egyet-egyet. A kapott blokkok természetesen le is vásárolhatóak! A www.ecotesco.hu honlap "Suli-Játék" menüpontja alatt előzetes regisztráció után, a bónokat a kapott kóddal együtt érvényesítve, az öt város áruházainak vevőszolgálati gyűjtőládájába kell bedobni. A játék 2009. április 16-án zárul.
"Március 7-én a Ki lesz a zöldebb? verseny kapcsán egy zöld Road show kerül megrendezésre Szegeden, ahol az érdeklődők számos, játékos és szórakoztató program mellett, testközelből is megismerkedhetnek a Tesco a Természetért programjaival, illetve a szelektív hulladékgyűjtéssel kapcsolatos kezdeményezéseinkkel. Minden érdeklődőt szeretettel várunk", mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







