Az általános és középiskolás diákok számára Ki lesz a zöldebb? címmel környezetvédelmi versenyt hirdet öt városban (Ajkán, Kaposvárott, Salgótarjánban, Siófokon és Szegeden) a Tesco. A hulladék-visszaváltó verseny március 6-án indul, az eredményhirdetésre 2009. április 22-én kerül sor. A legszorgalmasabb nebulók akár félmillió forintos osztálykirándulás támogatást is nyerhetnek, de a második és harmadik helyezett osztályok is több százezer forintot fordíthatnak kirándulásukra.
2009 januárjában a Tesco-Global Áruházak Zrt. számos áruházában bevezette a használt PET és alumínium palackok pénzért történő visszaváltását, amely lépés a nagyszabású környezetvédelmi politikájának egyik fontos állomása. E rendszer célja, hogy támogassa vásárlói környezettudatos magatartását, ily módon elősegítve a környezeti terhelés, hulladékhalmok csökkentését.
A hulladék-visszaváltó verseny célja egyfelől a visszaváltó program a fiatal korosztály számára való kiterjesztése, hiszen az általános és középiskolás tanulók életkorukat tekintve rendkívül fogékonyak a jó példák befogadására, elsajátítására, másfelől pedig a szorgalmas osztályok diákjai számára egy felhőtlen és jól megérdemelt osztálykirándulás lehetőségének megteremtése.
A verseny lényege abban rejlik, hogy a diákok az összegyűjtött PET palackok és alumíniumdobozok a kiválasztott városok áruházaiban való visszaváltásával bónokat gyűjthetnek, 100 PET és 50 alumínium palackonként egyet-egyet. A kapott blokkok természetesen le is vásárolhatóak! A www.ecotesco.hu honlap "Suli-Játék" menüpontja alatt előzetes regisztráció után, a bónokat a kapott kóddal együtt érvényesítve, az öt város áruházainak vevőszolgálati gyűjtőládájába kell bedobni. A játék 2009. április 16-án zárul.
"Március 7-én a Ki lesz a zöldebb? verseny kapcsán egy zöld Road show kerül megrendezésre Szegeden, ahol az érdeklődők számos, játékos és szórakoztató program mellett, testközelből is megismerkedhetnek a Tesco a Természetért programjaival, illetve a szelektív hulladékgyűjtéssel kapcsolatos kezdeményezéseinkkel. Minden érdeklődőt szeretettel várunk", mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok