Tömegével fordulnak a brit befektetők a Tesco pénzügyi lehetőségeihez, miután a szigetország bankrendszere a válság során teljesen elvesztette a lakosság bizalmát.
A brit szupermarket-csoport pénzügyi ága, a Tesco Personal Finance remek időszakot tudhat maga mögött. Az utóbbi hat hónap során csaknem megduplázódott a pénzintézetnél elhelyezett tőkemennyiség; az új ügyfelek száma pedig egyedül 2008 decemberében több volt, mint 2007 egésze folyamán. A Tesco betéttel rendelkezők száma így már csaknem félmillióra tehető.
A szupermarket ugyan már 11 éve közös pénzügyi szolgáltatót hozott létre a Royal Bank of Scotland-del, ám tavaly nyáron kivásárolta az RBS részesedését 950 millió fontért. Azt kell mondjuk, jókor, jó időben, a Royal Bank of Scotland ugyanis azóta a tönk szélére került, az állam több tízmilliárd fontot pumpált a bankba, miközben a Tesco pénzügyi vállalkozása a fénykorát éli. A szupermarket-lánc a válság közepette is bővülni igyekszik nemcsak az ügyfelek, de a szolgáltatások körét tekintve is. A megtakarítási termékek, biztosítások és hitelek mellé a közeljövőben felkerülhet a palettára a folyószámla-szolgáltatás és a jelzálog-hitel is.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








