A főleg háztartási tisztítószerekben, pelenkákban, kozmetikumokban utazó cégóriást sem hagyta érintetlenül a válság szele, hiszen a fogyasztók most kétszer is meggondolják, hogy valóban szükségük van-e prémium vegyszerekre, vagy sem. Nem maradt más hátra, új piacok után kell nézni!
Nem is tétlenkedett sokáig a Procter & Gamble, hiszen már tavalyi árbevétele aggodalomra adott okot, de sajnos idén sem számíthat túl sok jóra ebben a piaci szegmensben, így aztán egy olyan új üzletbe vágta a fejszéjét, ami bizonyos szempontból még közel is áll az eredeti csapásirányhoz.
Az USA-ban államok szerte hálózatot kiépített autómosó franchise, a Mr. Clean Car Wash megvásárlásával próbál most új bevételi forrás után nézni a cég, remélve, hogy a már kiépített márkanévvel, és ismertséggel könnyebb lesz a kezdet.
Persze nincsenek illúziói a vállalatnak, hiszen tudják, hogy a válság mélyülésével az emberek az olyan luxusról, mint az autómosás is lemondanak, ugyanakkor a franchise rendszernek köszönhetően mégis bevételhez juthatnak, hiszen a munkanélküliség emelkedése sokakat arra ösztönöz, hogy saját vállalkozásba vágjanak.
Persze hasonló próbálkozásai voltak már a P&G-nek, hiszen 2000-ben a mosodapiacra próbált betörni, a Juvan Service Care megvásárlásával, amit azonban 2003-ban eladtak. Talán ez a mostani több sikerrel jár.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj