Vajon mit érezhetnek azok a gazdagok, akiket a válság szele ugyan még nem csapott meg, de már a csapból is az folyik, hogy bizony gáz van? Szégyent. Legalábbis a luxuscikkek megvásárlása után mindenképp.
A brit Telegraph cikke szerint egyre több gazdag érez szégyent amiatt, hogy miközben az emberek többsége már a napi megélhetésért, ingatlanának megtartásáért küzd, ők még mindig luxusban élnek.
Látszik ez abból, hogy számos prémium üzlet, így a Louis Vuitton vásárlói is azt kérik, csomagolják a terméket lehetőleg felirat nélküli, nem átlátszó szatyrokba, vagy egyszerűen szállítsák otthonukba. Így ugyanis nem kell az utcán megvető pillantásokkal találkozniuk.
Sokan álszerénységből arról is lemondnak, hogy magánrepülőjükkel utazzanak, vagy luxus nyaralásokra vigyék családjukat. Egy Associated Pressnek nyilatkozó amerikai üzletember, Edward Douglas például igyekszik visszafogni költésein, bár még nem érzi, hogy megszorításokra lenne szükség, ennek ellenére a családjával már nem magánrepülőn utazik a Bahamákon található nyaralójába, hanem normál géppel, üzleti utakra pedig partnerekkel összeállva, közös géppel.
A jólét úgy látszik ma már a szégyen kategóriába tartozik. Sokan örülnének azért, ha ilyenkért kellene pironkodniuk.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet