A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks meglehetősen gyenge pénzügyi évet zárt, profitja töredékére csökkent az első negyedévben, ezért a korábban bejelentett 600 üzletbezárás után most további 300 megszűntetése, és 6700 ember elküldése mellett döntött.
A társaságnak számára a december 28-ával záruló pénzügyi év meglehetősen gyengére sikerült, nem csak azért, mert legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban jelentősen csökkent a kávéfogyasztás - köszönhetően a leépítési hullámoknak - , de az elhibázott terjeszkedési politikájuknak is. A cég ugyanis elismerte, hogy túl sok üzletet nyitott, és a szolgáltatási színvonalon is van mit fejleszteniük.
További problémát jelentett a Starbucksnak, hogy a gyorséttermek, köztük a McDonald's is komoly terjeszkedésbe kezdett a McCafé-k számát tekintve, ahol ráadásul a papírpoharas kávé jóval olcsóbb, mint a szuperláncnál.
Az legutóbbi negyedévben ezeknek köszönhetően 64,3 millió dollárra esett a nettó árbevétel az előző év hasonló időszakában produkált 208,1 millióról. Közben a Howard Schultz, a cég vezérigazgatója bejelentette, hogy 2008-as 1,2 millió dolláros fizetését 10 ezer dollárra csökkenti, igaz ezen felül kompenzációként még mindig kaphat részvényopciókat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell