A Torkos Csütörtök akciót a Magyar Turizmus Zrt. 2006-ban indította el a Bor és Gasztronómia évében, a Nagy Ízutazás eseménysorozat részeként. Az akció sikerét jelzi, hogy tavaly csaknem 1100 étterem csatlakozott országszerte a kezdeményezéshez (az első évi 500-hoz képest) és mintegy 180.000 vendég "torkoskodott".
Az immár hagyománnyá vált eseményt a Társaság 2009-ben, a Kulturális Turizmus Évében ismét, negyedszer is megrendezi, a programhoz csatlakozó vendéglátóhelyek és a szakmai szövetségek együttműködésével.
2009-ben - a néphagyományon alapuló, a Hamvazószerdát követő napon zajló - Torkos Csütörtök február 26-ára esik. Az esemény jól illeszkedik a Kulturális Turizmus Évéhez, hiszen a kampányév öt fő termékcsoportjának egyike a bor és gasztronómia.
A vendéglátóhelyekhez korábban eljuttatott felhívás alapján, a Magyar Turizmus Zrt. által létrehozott www.menjunkenni.hu honlapon keresztül egészen február 6-án 12:00-ig jelentkezhetnek azok a vendéglátóhelyek, amelyek csatlakozni kívánnak a negyedik Torkos Csütörtök akcióhoz. A nyomtatott sajtóban való megjelenést azonban a Társaság csak azok számára tudja biztosítani, akik január 19-én 12:00-ig regisztrálnak, a továbbiakban csatlakozó vendéglátóhelyeket pedig online kommunikációs eszközein keresztül népszerűsíti a Zrt.
Az akcióhoz mindazon éttermek és vendéglátóipari egységek csatlakozhatnak, akik vállalják, hogy február 26-án egész nap 'a la carte' kínálatukból 50%-os kedvezményt biztosítanak. Idén külön erre az alkalomra készített úgynevezett "Torkos Csütörtök", azaz szűkített menüsorral az akcióban részt venni NEM lehet. A csatlakozás feltétele továbbá az étel- és italfogyasztásból együttesen adott 50%-os kedvezmény. A csatlakozott vendéglátóhelyeket az érdeklődők a www.menjunkenni.hu honlapon is megtalálhatják majd.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Annak érdekében, hogy minél többekhez eljusson az akció híre és a csatlakozott vendéglátóhelyek listája, a Magyar Turizmus Zrt. január végén tájékoztatást ad a Torkos Csütörtökről és az akcióban részt vevő vendéglátóhelyek elérhetőségeiről az Itthon otthon van turisztikai mellékletben, amely behúzásra kerül a Magyar Nemzet, Világgazdaság, Népszava, Vasárnapi Hírek, Hölgyvilág, Fanny és RTV részletes lapokba, valamint elérhető a MÁV és a Tourinform irodákban, illetve a MOL benzinkutaknál is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








