Minden eddiginél több, összesen 1068 étterem jelentkezett a holnapi, már a harmadik torkos csütörtök akcióra. Az újdonságok között cukrászdák és vidéki borpincészetek is megjelentek - írja a Magyar Hírlap.
Az akcióban való részvétel feltételeit ugyanakkor szigorítani kellene, mivel a korábbi körökben köztudottan voltak olyan éttermek, melyek az akció napjára külön étlappal rukkoltak elő, melyen jelentősen felárazták az ételeket.
A vásárlók így a meghirdetettnél lényegesen alacsonyabb megtakarítást érhettek el, a csaló vendéglősök pedig valós hozzájárulás nélkül használták ki az országos marketingakció előnyeit.
A szakma a vendégekből él, az éves egyszeri akció pedig alkalmas lehetne arra, hogy visszaszerezze a lakosság bizalmát, a tisztességtelen eszközök azonban gátolhatják ezt. Az eddigi körök beváltották a hozzájuk fűzött reményeket, nevezetesen hogy a hazai vendégeket legalább egy napra visszacsábítsák az éttermekbe.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


