Példaértékű lépésre szánta el magát a brit McDonald's: nem csak foglalkoztatja a fiatal dolgozóit, de lehetőségeit is nyújt számukra a középiskolai képesítések megszerzésére.
A társaság 72 ezer fős munkaerő-gárdájából egyelőre idén mintegy hatezernek nyílik lehetősége arra, hogy középiskolai szintű oktatásban részesüljön, jövőre azonban már 10 ezer dolgozó vehet részt a programban. A kellő szorgalommal rendelkező alkalmazottak az első körben államilag elismert GCSE vizsgát tehetnek öt tantárgyból (ez nagyjából egy igen könnyű érettséginek, vagyis inkább egy kisérettséginek felel meg).
A sikeres beszámolókat követően a McDonald's lehetőséget biztosít a következő körben a matematika és angol nyelv GCSE-vizsgákra történő felkészülésre, valamint ezek mellett a vendéglátóipar feladatainak elmélyültebb tanulmányozására is. A társaság tanóráit ugyanúgy ellenőrzik majd a helyi tanfelügyelet, az Ofsted emberei, mint bármely más gimnáziumét. A McDonald's szakképzéseit pedig a legismertebb akkreditív szervezet, a City & Guilds is elismeri majd.
- Ezekben a nehéz gazdasági időkben minden korábbinál fontosabb, hogy a gondot fordítsunk a munkavállalókra - mondta David Fairhurst, a McDonald's UK személyzeti igazgatója. - Mivel a szolgálató és vendéglátó szektor mára az Egyesült Királyság legnagyobb munkaadójává vált - a turizmus és a vendéglátóipar önmagában 1,9 millió embert foglalkoztat - létfontosságú, hogy mi és az egész iparág megfelelő figyelmet fordítson a dolgozók képességeinek fejlesztésére, hogy a recesszió elmúltával az ágazat készen álljon aranytojást tojó tyúkká válni - tette hozzá az igazgató.
Vissza a főoldalra.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök