A nem éppen eltalált ajándék akár válóok is lehet: a nők 36%-a szakítana partnerével egy nem megfelelő ajándék miatt, míg a férfiaknak csupán 17%-a szánná rá magát hasonló okból egy ilyen döntésre - derül ki egy brit randi oldal, a FreeDating felméréséből.
Az adatokat 5032 megkérdezett, december negyedike és nyolcadika között adott válaszainak összesítése nyomán kapták.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a rossz ajándék elsősorban akkor lehet válóok, ha ez már a sokadik csalódás a sorban, így akik épp nincsenek a legsikeresebb periódusban, azok nem árt, ha elkerülik a tipikus hibákat.
A legkevésbé elfogadható ajándékok közé a hölgyek a konyhai felszereléseket és a takarításhoz kapcsolódó termékeket sorolták, így nem feltétlenül lehet felvillanyozni őket egy botmixerrel vagy egy új porszívóval, még ha ez meg is könnyítené mindennapi munkájukat.
Jó tudni, hogy a magasabb végzettséggel rendelkező nők kevésbé tolerálják a rossz ajándékokat, mint képzetlenebb társaik, ezen belül is leginkább a jogi területen dolgozókkal kell vigyázni, kétharmaduk ugyanis egy rossz ajándékválasztás után könnyedén dobná partnerét a felmérés szerint.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A "komplex kutatást" lebonyolító oldal vezetője szerint egyértelmű, hogy a férfiak és nők eltérő jelentőséget tulajdonítanak az ajándékoknak egy kapcsolatban, a legnagyobb problémát azonban az okozza, hogy a férfiak a saját elvárásaikból kiindulva vágnak neki az ajándékvadászatnak, holott ezen elvárások drámaian alacsonyabbak partnereikénél.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








