A magyar dinnye és almahelyzet után - egy kis képzavarral élve - most a briteknél paprikás a hangulat, ugyanis a beszállító farmereknek nem tetszik a hipermarket-lánc legújabb tej-akciója, ezért gyorsan tüntetnek is.
A Tesco székházánál, a brit Cheshunt városában tüntetett mintegy 50 tejtermelő és iparági képviselő mivel nem tetszett nekik az a döntés, melynek értelmében csökkentik az áruházláncban kapható tej árát.
A tiltakozást a Farmers For Action (FFA) nevű csoport vezette, s az váltotta ki, hogy a Tesco bejelentette, hogy a Fresh'n'Low márkájú tej két litere 1,06 fontért (300 forintért) megvásárolható. A lépés persze nem csupán tiltakozást, hanem a riválisok közötti árháborút váltott ki, az Asda például az 1 literes tej árát 38 százalékkal mérsékelte, így az mindössze 50 pennybe (143 forintba) kerül.
Az FFA addig folytatja kampányát a Tesco ellen, amíg az nem változtat árazási politikáján. A tiltakozás azonban nem csupán az árakról szól majd, hanem a megkötött beszállítói szerződésekről is, ugyanis az FFA elnöke szerint abban olyan dolgok szerepelnek, melyekkel egy "normális" piaci szerződésben véletlenül sem találkozik. Így például a Tesco-nak ennek alapján joga van az egyes farmok bankszámlájára betekinteni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








