A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a WestEnd City Center WestEnd Vevőkör néven fogyasztóvédelmi pontot hozott létre a bevásárlóközpont épületében, az aluljáró szinten, a Millennium udvarban. A WestEnd Vevőkör fogyasztóvédelmi információkat ad a vásárlóknak, közvetít az üzletek és a vásárlók között.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a WestEnd City Center évek óta tartó együttműködése, valamint hosszú egyeztetései után 2008. nyarán megnyitotta a WestEnd Vevőkör-t, a WestEnd fogyasztóvédelmi pontját.
A WestEnd Vevőkör-ben fogyasztóvédelmi és kereskedelmi ismeretekkel rendelkező munkatársak dolgoznak, vezetőjük az NFH korábbi szóvivő-helyettese, Siklósi Máté. Feladatuk a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos törvények, rendeletek és határozatok betartásának figyelemmel követése, a vásárlók tájékoztatása. Cél, hogy egységes rendszer alakuljon ki a kifogások intézése terén, ezért a WestEnd Vevőkör közvetít az üzletek és a vásárlók között. A WestEnd Vevőkör hármas feladatot lát el:
1. Vevőbarát kezdeményezésként célja a vitás esetek, reklamációk intézésének gyorsítása, és a törvényben foglaltak fokozottabb betartatása.
2. Tapasztalati alapokon nyugvó üzleti/személyzeti oktatással állnak a kereskedők rendelkezésére, az aktuális jogszabályok, hatósági gyakorlat pontos megismerése érdekében.
3. A WestEnd Vevőkör általános fogyasztóvédelmi információs pontként is működik, ahol bárki tájékozódhat az aktuális országos, regionális fogyasztóvédelmi kérdésekről, törvényekről, rendeletekről.
A WestEnd Vevőkör létrehozását nem a reklamációk magas száma, hanem a változás igénye indokolta. Egy nemrégiben végzett felmérés szerint a WestEnd vásárlói közel 90%-ának sosem volt reklamációs vagy fogyasztóvédelmi problémája a Házban. Ennek ellenére a WestEnd Vevőkör kiötlői fontosnak tartják, hogy egységes, gyors, a fogyasztói bizalmat magas szinten kiszolgáló rendszert működtessenek.
Wittich Tamás (az NFH főigazgatója): "A WestEnd Vevőkör elnevezésű kezdeményezést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság kezdettől fogva támogatta, úgy látta ugyanis, hogy a szolgáltatásnak alapvető szerepe lehet a fogyasztói közérzet javításában, a fogyasztói tudatosság növelésében, valamint a bizalom megteremtésében."
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A főigazgató elmondta azt is, hogy: "a fogyasztói bizalom helyreállítása nem csupán jogalkotói feladat, az a fogyasztóvédelem valamennyi szereplőjének alapvető érdeke".
Posch Péter, a WestEnd ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: "A vásárlók minőségi kiszolgálása mindig is az egyik legfontosabb alapelvünk volt, ezúttal azonban itt az ideje, hogy elsőként lépjünk nagyot: egységesített, kidolgozott rendszerrel biztosítsuk a fogyasztók minőségi kiszolgálását, az esetleges reklamációk kezelését, intézését.
Az egységes rendszerben elsődleges a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok betartása, de ezen felül szeretnénk hozzáadott értékkel is mutatni, hogy vásárlóink igazán fontosak számunkra."
Bár a WestEnd Vevőkör újdonságnak számít a hazai piacon, a bevásárlóközpontban található több üzlet, üzletlánc régóta rendelkezik olyan belső szabályozással, vagy rendszerrel, ami jogszabályon felül biztosít lehetőséget a fogyasztónak kényelmesebb vásárlásra, gyorsabb ügyintézésre. Ilyen lehetőség a nem minőségi hibás termékek bizonyos határidőn belül történő becserélése, vagy akár a jogszabályok által előírtnál gyorsabb ügyintézés.
A WestEnd Vevőkör részben ezekre a tapasztalatokra építve szeretne a napi kérdések gyors megoldása és rendezése mellett egy olyan rendszert működtetni, mely egy fejlettebb kereskedelmi kultúra megteremtésének részeként az egész országban példaértékű lehet.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








