Legyetek résen! - ezt üzeni az Európai Bizottság, elsősorban a gyerekeknek és a fiataloknak. Minden második csengőhang- és háttérképreklám ugyanis őket célozza meg, sok esetben rajzfilmhősök, tévésztárok felvonultatásával. Az uniós tagállamok fogyasztóvédelmi hatóságaihoz százával özönlenek a panaszok. Nem ritka, hogy valaki ingyenes háttérkép letöltését követően kap egy SMS-t, ami gyakran több ezer forintot jelent a telefonszámlán - írja a Népszabadság.
Az EU bizottsága több mint félezer internetes reklám megvizsgálását követően most megállapította: az esetek felében szabálytalanul közölték az árakat. Azok nem tartalmazták például az összes adót, előfizetés esetén azt nem tüntették fel egyértelműen, illetve nem volt világos, hogy meddig tart az előfizetési időszak. Több mint kétharmados arányban a szolgáltatóról nem lehetett egyértelműen tájékozódni.
Összességében a reklámok négyötödét utalta Brüsszel további vizsgálatra. A magyar csengőhanghirdetések éppenséggel a legrosszabbak között szerepelnek: a huszonhárom vizsgált reklámból egyik sem bizonyult tökéletesnek az első szűrőn. Még nyolc tagállamban volt ugyanez a helyzet. Néhány ország esetében (hazánk nincs köztük) szégyentáblára helyezték a félrevezető szolgáltatókat.
Több uniós jogszabály, így az elektronikus kereskedelemről, illetve a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról szóló irányelv is alapot ad a fellépésre. A kép vegyes: egyes szolgáltatók már az első figyelmeztetésre helyesbítenek, míg mások jogi csűrés-csavarásba kezdenek. - Mindenekelőtt az apró betűs szövegre kell odafigyelni!

Itt az árháborúba keveredett trappista sajt legújabb botránya: meddig etetik még ezzel a magyarokat?
Miután két év leforgása alatt a trappista sajt átlagos kilós ára több mint 100 (!) százalékkal emelkedett, márciusban elindult az árcsökkenés, ennek viszont nem mindenki...
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
-
Winelovers Grand: a borkedvelők paradicsoma (x)
A Winelovers Grand az év első borfesztiválja; Április 1-jén a borok kerülnek a középpontba a Corinthia Budapest impozáns termeiben, és ez nem áprilisi tréfa!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- Ha iPhone-nal telefonál, érdekes újítást hallhat
- Komoly figyelmeztetés mindenkinek: jönnek a porviharok!
- Autósok, figyelem: ezekért a különös dolgokért is büntetnek a rendőrök
- Ez a jelen - Sajttortát nyomtattak egy amerikai egyetemen
- Durva lehűlés érkezik, fagy és nagy szél várható
- Véget ért a "jó világ" a római Pantheonban
Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


