Megszokhattuk már, hogy vásárláskor a címkéket nézegetve szinte minden terméken felbukkan a "nyomokban mogyorót tartalmazhat" figyelmeztetés, sőt a Tesco két éve még a tejes flakonon is felhívta a figyelmet, hogy tej lehet benne, most azonban igencsak kiakadtak a hipermarket óriásra hazájában, az Egyesült Királyságban.
A mogyorókeveréket tartalmazó csomagoláson amellett hogy óriási piros betűkkel fel van tűntetve, hogy többféle mogyoró mixét tartalmazza a tasak, még további 3 felirat hívja fel a figyelmet arra, hogy mogyoró lehet a mogyorós zacskóban, ráadásul ez esetben többféle is.

Egy másik eset: (v)ehetem?
A Tesco szóvivője természetesen egyáltalán nem reagált semmi váratlant: "Meg kell felelnünk az előírásoknak és a lehető legalaposabban szeretnénk tájékoztatni vásárlóinkat."
Az eset kapcsán persze előkerültek más üzletek egyéb termékei is, mint például az Asda tojásai, melyeknél a gondos vásárló a papírdoboz kinyitása után egy allergia-tájékoztató papírt talál, ami rögtön kiemeli: tojás van a csomagolásban. Mondhatnánk, hogy "köszönjük Emese", de egy-egy ilyen nevetségesnek tűnő tájékoztató felirat elmulasztása minden bizonnyal rengeteg "amerikai típusú" per elindítását tenné lehetővé, szóval mindenkinek jobban megéri így...
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








