A T-Mobile-osok február 1-jétől még kedvezőbb díjakkal használhatják a világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő BlackBerry levelezőszolgáltatást. A T-Mobile ugyanis kereskedelmi szolgáltatásként, alacsonyabb havi díjakkal kínálja professzionális levelezőszolgáltatását, a BlackBerry Instant E-mailt.
A BlackBerry Instant E-mail havi díja 2008. február 1-jétől 3000 forintról 1990 Ft-ra csökken, valamely Mobilinternet Csomag előfizetése esetén pedig ez a kedvezőbb havi díj is tovább, mindössze 990 forintra mérséklődik. A szolgáltatás havi díja magában foglalja az e-mailezés lehetőségét (csatolmányok kezelésével), viszont a korábbiaktól eltérően nem tartalmaz internet- vagy WAP elérésre használható minimális adatforgalmat. Az internetezésre is lehetőséget biztosító díjcsomagok közül az előfizető ezentúl az igényeinek legmegfelelőbbet maga választhatja meg.
A szolgáltatást magánszemélyek és kisvállalkozások egyszerűen, beruházás vagy előzetes műszaki ismeretek nélkül is használhatják. Így útközben hozzáférhetnek e-mailjeikhez, vállalkozásként így még versenyképesebbek lehetnek.
A BlackBerry Instant E-mail szolgáltatás előfizetése esetén annak használatához elegendő egy BlackBerry márkajelzésű vagy szoftveresen BlackBerry-képes készülék. A BlackBerry előnye, hogy külön szinkronizálás nélkül a levelek automatikusan megérkeznek a készülékre, ráadásul a felhasználó a küldött csatolmányokat is megtekintheti. A BlackBerry egyszerre akár 10 különböző postafiókot tud figyelni (pl. Freemail, Gmail), és az is kedvező, hogy a levelek olvasása során mindig csak a szükséges részek töltődnek le. Azaz az adatforgalom optimális. A kereskedelmi indulással egyidőben hasznos újdonságként bővül a kezelhető csatolmánytípusok listája, ezentúl a levelekkel érkező WAV, MP3, GIF, BMP állományok is megnyithatók lesznek. Újdonság továbbá, hogy a BlackBerry Instant E-mail szolgáltatás internetes és WAP-os, a szolgáltatással kapcsolatos beállításokra szolgáló kezelőfelületei immár magyar nyelven érhetők el.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








