A Google a mai napon bejelentette, hogy magyar nyelvű súgócsoportot hozott létre webmesterek részére, ahol a kereséssel, weboldalak rangsorolásával, indexeléssel, Google Webmester Eszközökkel és webhelytérképpel kapcsolatos témákat vitathatják meg egymással és két Google-munkatárssal.
A Webmester Csoport létrehozásával a Google célja egy olyan közösség életre hívása, amelyben az igazi sztárok, a legaktívabb segítők maguk a tagok lehetnek. A csoport legfőbb erejét várhatóan a közösség adja majd, akik egymás segítségére sietnek a különböző kérdésekben, hiszen tudják, hogy ehhez a fórumhoz ők is bármikor bizalommal fordulhatnak. Arról, hogy a beszélgetések ténylegesen a témához kapcsolódjanak, jelenleg ugyanazok fognak gondoskodni, akik remélhetőleg a legbonyolultabb problémákra is választ adhatnak: a két magyar "Guglista", János és Tibor. Rendszeresen olvassák a fórumbejegyzéseket, és az aggodalomra okot adó ügyekben az adott területhez legjobban értő kollégájuk segítségét veszik igénybe.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


