A digitális televíziós sugárzásra való átállás előtt ágazati vizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal, miközben nyilvánosságra került, hogy a német versenyhivatal súlyos, összesen 55 milliárd forintnyi büntetést szabott ki a TV2 és az RTL Klub német tulajdonosára, mivel azok reklámértékesítési gyakorlata lehetővé tette, hogy a kisebb csatornákkal szemben erőfölényt érvényesítsenek - írja a Népszabadság.
A német hivatal az ún. share deal-eket kifogásolta, melyek lényege, hogy ha egy hirdető vállalja, hogy büdzséjének nagyobb részét az adott csatornán költi el, akkor magasabb kedvezményben részesül. A kisebb tévék persze ilyen megállapodást nem tudnak kötni, így hátrányba kerülnek.
A felvázolt német helyzet nem áll annyira távol a magyar valóságtól sem, itthon is kifejezetten népszerűek lettek ugyanis a kedvezmény-rendszerek miatt az egycsatornás mixek, melyekben a hirdető a pénz 75-80%-át költi el egy csatornánál, a többin pedig a kábeltévék osztozhatnak.
A GVH a médiaügynökségeknél kezdte a vizsgálódást, mely tavasszal zárulhat le, döntés pedig 2008 nyarán születhet. Ennek tartalma alapján döntik majd el, hogy szükség van-e versenyfelügyeleti eljárás indítására, büntetést vagy szabályozói intézkedésre való felkérést pedig csak ez utóbbiban köthetnek majd ki.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








