Az Auchan és az Euronics dolgozóit is meglepte a két ünnep közötti forgalom, bár az adatok arról tanúskodnak, hogy karácsony után már átlagban kevesebbet költöttek az üzletláncok áruházait választók.
A főként a fővárosra koncentráló kiskereskedelmi láncnál elégedettek a forgalommal, a vevők száma mellett az árbevétel is növekedett a tavaly ilyenkor mérthez képest. Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország szóvivője elmondta, hogy a kozmetikai ajándékcsomagok mellett szépen fogytak az alkoholtartalmú italok is.
A karácsonyi roham a korábbi évekkel ellentétben, részben annak köszönhetően, hogy idén a szokásosnál eggyel több vasárnap volt karácsony előtt, csak december második hetében indult meg. Erről számolt be a Világgazdaságnak az Euronics és az Electro World is.
Előbbinél Rohrböck András, a bolthálózat vezetője elmondta, hogy főként az LCD-tévék voltak kapósak, ezek esetében ugyanis év végén megállt az áresés, így már érdemes volt vásárolni. Az idei évben a megszorítások hatására csökkenő vásárlókedv közepette a konyhai berendezések forgalma ellensúlyozta némelyest a szórakoztató elektronikai cikkek esetében történő visszaesést.
Az Electro Worldnél még ebben a hónapban is jelentős forgalmat várnak, az év eleji leárazások pozitív hatásávaival indokolva az optimista várakozást.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


