Ahogy közeledik az év vége, szinte mindenki a karácsonyi partykról beszél. Bár vállalatfüggő a dolog, egy ilyen rendezvény általában 10-12 ezer forintba kerül a cégnek fejenként - írja a Napi Gazdaság.
Azt lehet mondani, hogy azok a rendezvények sikeresek, amelyekről még később is beszélnek a résztvevők, így tanácsos mindig valamivel feldobni az eseményt, valami különlegességet kitalálni.
Összességében egy komolyabb, akár különlegességekkel is ellátott karácsonyi party több millió forintba is kerülhet. A tengerentúli cégek pedig sokszor már nem az üzletfeleik meghívását tartják a legjobbnak egy ilyen karácsonyi rendezvényre, hanem a cég dolgozóinak szórakoztatására szánnak jelentősebb összegeket.
Itthon a legtöbb céges eseményt a december 10-i hétre időzítik, mivel ez még nincs túl későn, de már túl korán sem. Az ajándékozás a cégek 40 százalékánál kerül idén is porondra, ami viszont 10 százalékkal kevesebb mint a korábbi években.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








