Megnyitása után mindössze négy hónappal a Sugár Mozi már a budapesti piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, folyamatos, dinamikus növekedést produkálva, kihasználtság tekintetében pedig ezen rövid idő alatt az első számú budapesti mozivá lépett elő.
A 2007. márciusában indult Sugár Mozi már működése első hónapjaiban magasan az üzemeltető tervei felett teljesített, olyannyira, hogy július hónapban már 50 ezer néző választotta a Sugár Mozit, miközben előadásainak száma kevesebb, mint 4 százaléka a budapesti előadások összességének.
A négy teremmel üzemelő Sugár Mozi nagyságrendileg ugyanannyi látogatót vonz, mint a jóval nagyobb kapacitással rendelkező Palace Duna Plaza vagy Corvin mozi, megelőzve olyan versenytársakat, mint a Palace MOM Park, a Palace Óbuda vagy akár a Palace Pólus - jelentette be Fekete Erzsébet, a Sugár Mozi üzemeltetését végző DVDrent Kft. kereskedelmi vezetője.
Kihasználtság tekintetében a Sugár Mozi a nyári hónapokban végig piacvezető volt, és az előadásonkénti átlagos nézőszámban is valamennyi versenytársa elmarad tőle. Ez utóbbi, a mozik méretétől független mutatóban egyébként július hónapban a Sugár Mozi átlagosan 73 látogató/előadás eredményt ért el, melyre évek óta nem volt példa a hazai piacon.
A mozi kedvező elhelyezkedés mellett elsősorban magas színvonalú kiegészítő szolgáltatásainknak és a Sugár Üzletközponttal együtt szervezett különböző programoknak és akcióknak köszönhetjük, hogy ilyen rövid idő alatt ilyen eredményeket sikerült elérnünk ezen a piacon - árulta el Fekete Erzsébet. - Látogatóink összetételéből immár egyértelműen látszik, hogy a Sugár Mozi nem csak a környéken élők, hanem valamennyi budapesti család kedvelt mozija lett - tette hozzá.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza