Itthon is megveti a lábát az Amerikai Egyesült Államokban a harmadik legnagyobb gyártónak számító Gateway - írja a Világgazdaság.
A cég a Tesco áruházláncon keresztül Csehországban, Szlovákiában, illetve Magyarországon lép a kelet-európai piacra. A Gateway elnökhelyettese bízik a sikerben, hiszen az áruházlánccal való együttműködés Nagy-Britanniában már bevált.
Azt egyelőre még nem lehet tudni, hogy az áruházláncban milyen árszegmensben és milyen típusú készülékekkel indít majd a Gateway. Annyi biztos, hogy lesz terméktámogatás és szerviz, az egyes felhasználók pedig az európai telefonos ügyfélszolgálat segítségét is igénybe vehetik majd.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


